joi, 7 ianuarie 2010

Barbatii din viata mea

Fiecare persoana din viata noastra are rezervata cate o pagina. O pagina a ei in cartea vietii noastre. Depinde de noi ce ii lasam sa scrie, sa deseneze, ce fel de muza suntem pentru ei, ce traim alaturi de ei, cum ne facem povestea de viata mai frumoasa, mai speciala.

Am promis acum ceva vreme ca voi scrie despre barbatii din viata mea.
O sa incerc acum sa scriu, nu am sa folosesc numele lor, cine se recunoaste sau poate recunoaste pe cineva sper sa fie surprins placut, cine are nelamuriri, reclamatii sau comentarii...e liber sa le exprime

Acesti barbati au fost importanti in viata mea, de la fiecare am invatat cate ceva: sa fiu mai puternica, sa plang, sa rad cu sufletul, sa iubesc, sa cred, sa sper, sa respect, sa respir chiar si atunci cand simt ca aerul este sufocant, sa fiu diplomata, etc


Ct
-my hero-
am invatat ce inseamna sa respecti;
am invatat ce inseamna libertatea, independenta;
am invatat ce inseamna umorul, ironia si sarcasmul;
am invatat sa comunic ceea ce simt, ceea ce vreau;
am invatat sa fiu responsabila de tot ceea ce fac si/sau zic;
am invatat ce inseamna viciu si cat de nociv este - fie tutun, fie orice altceva;
am invatat sa nu las lucrurile sa vina de la sine, sa lupt pentru ceea ce imi doresc;
am invatat diferenta intre bine si rau, intre vis si realitate;
intre ceea ce se poate schimba si ceea ce va ramane vesnic asa cum este;
am invatat ce inseamna sa lasi totul in urma, fara regrete;

Cr
am invatat ca in cele mai dificile momente ale vietii trebuie sa fii calm,
bun si bland, deschis si optimist, dar mai ales intelegator;
am invatat ce inseamna sa ai caracter;
am invatat cat de mult conteaza personalitatea;
am invatat ce este demnitatea;
am invatat ca viata merita traita oricate greutati ai avea;
am invatat ca indiferent de varsta trebuie sa faci mereu numai ceea ce vrei cu adevarat;
am invatat ca indiferent de ceea ce se intampla nu ai voie sa te lasi rapus,
trebuie sa lupti in continuare pana la ultima suflare;

Lr
am invatat ce inseamna diplomatia;
am invatat ce inseamna orgoliu, mandria;
am invatat ca scoala vietii este mult mai importanta decat cea mai recunoscuta academie din lume;
am invatat ca viata este un mountagne russe: acum esti jos, in secunda urmatoare ai urcat, ca apoi sa cobori din nou..
am invatat cum este sa faci bine iubind;
am invatat cat de tare trebuie sa fii ca intr-un moment dificil sa stai cu capul sus, iar apoi sa plangi cand esti doar tu cu tine;
am invatat ce inseamna motivatia, ambitia;
am invatat ce inseamna discriminarea;

Ac
am invatat ce inseamna interesul personal;
am invatat ce inseamna puterea banului;
am invatat ce inseamna "fitze";
am invatat ce inseamna sa manipulezi si sa fii manipulat;
si am mai invatat cat de important este sa fii sincer;
am mai invatat cat de mult te poate trasforma iubirea (in bine);

Ma
am invatat ce inseamna atitudinea si cat conteaza aceasta in viata;
am invatat ce inseamna increderea in sine;
am invatat sa gandesc pentru mine;
am invatat sa-mi infrang temerile si timiditatea;
am invatat sa fiu o invingatoare;

Ar
am invatat ce inseamna posesivitatea;
am invatat ce putere are gelozia;
am invatat ce inseamna ura, invidia, rautatea;
am invatat ce inseamna frica, am aflat ce si cum este un cosmar;
am invatat cat de mult conteaza cultura unei persoane si autoevaluarea corecta;
am invatat sa stau cu capul sus si sa nu ma las calcata in picioare;
am invatat ca, intr-o relatie de iubire, mai presus de fidelitate si dragoste, stau intelegerea si increderea;

Cl
am invatat ce inseamna prietenia;
am aflat cat conteaza sa fii puternic si ambitios;
am inteles ce inseamna alinarea, blandetea, ascultarea;
am invatat ca alcoolul nu iti inchide ranile, nu iti alina durerile, numai un prieten poate sa fie acolo in acel moment greu;
am invatat sa zambesc cand totul in jur se prabusea;
am invatat sa invat din greseli, am invatat sa iert;
am invatat sa privesc inainte si sa gandesc pozitiv;

Jr
am invatat ce inseamna misterul, simplitatea vietii;
am invatat ce inseamna un zambet dulce;
am invatat ce inseamna copilaria, daruirea pur si simplu; 
am descoperit ca exista o a doua sansa pentru fiecare din noi, ca inca mai exista persoane deosebite in lume;


Daca analizezi tot ceea ce am scris mai sus, draga cititorule, observi foarte usor ca nu am invatat numai ceea ce este bun, frumos si nobil. Dar de toate astea si inca multe altele avem nevoie in viata. Depinde de noi cum folosim aceste resurse pe mai departe, in ce scopuri si cu cine.


update (2012):
Z
am invatat ce inseamna dorul;
am invatat ce inseamna fericirea;
am invatat cat de dulce este o imbratisare, un sarut;
am invatat ce inseamna sa visezi frumos;
am invatat ce inseamna durerea sufleteasca,
am invatat cat de ucigatoare sunt tradarea si distanta;
ce inseamna sa iti fie greu, sa vrei sa fugi de toate si totusi sa ramai acolo, sa vrei sa faci sa fie bine;
am invatat cat de important este sa ai incredere in tine si sa lupti pentru ceea ce iti doresti;
am invatat cat de puternica poate sa fie iubirea si cat de puternici sunt cei care iubesc si se iubesc.


Niciun comentariu: