miercuri, 10 decembrie 2008

finala superblog 2008

We are the champions, my friends
and we'll keep on fighting till the end
we are the champions,
we are the champions...


S-a incheiat concursul "superblog 2008". Cei mai talentati bloggeri au fost premiati pentru pasiunea lor: blog-ul, pentru ambitia lor de a trece cu bine de cele 20 / 21 de etape ale concursului, pentru originalitatea de care au dat dovada in redactarea articolelor, pentru ceea ce sunt ei.


A fost o experienta placuta, unica si foarte importanta pentru mine.

Finala a avut loc la Biblioteca Metropolitana Bucuresti. Sponsorii ne-au asteptat intr-o atmosfera calda, prietenoasa, cu gustari, sucuri si fursecuri... si multe, multe premii.
Desi am avut o zi grea la serviciu, si am plecat aproape plangand spre BMB, ajunsa acolo am uitat de toate, am realizat ca, indiferent ce se intampla, eu inca mai pot zambi, mi-am facut prieteni, printre care unul foarte bun, Andrei.
Ma bucur mult ca am participat la acest concurs, abia astept competitia de anul viitor, ma bucur ca am cunoscut-o pe Cristina si ma bucur si mai mult ca a participat si ea la concurs.
Imi pare rau ca unele persoane au renuntat in timpul competitiei din anumite motive, asta nu inseamna ca nu sunt bloggeri adevarati; din contra, mie imi place mult ceea ce scrie Mihai, de exemplu...Ii asteptam in competitia superblog 2009.

Castigatorul marelui premiu de 10.000 USD pentru un singur articol postat este arenait, adica Darius, Alexandru si Mihai. O echipa frumoasa, trei tineri pasionati de IT, bloguri, dar si de fotografie, medicina si altele. Felicitari lor, dar si tuturor celorlalti participanti si sa ne citim si sa ne vedem in editia viitoare superblog.

pana atunci...numai succese tuturor

Niciun comentariu: