marți, 14 iulie 2009

leapsa din nou sa fie

Primita de la Cristina Pantazi, astazi putin mai devreme in timp ce eram super aglomerata la serviciu...nu am reusit sa vad atunci despre ce este vorba, insa i-am promis Cristinei ca in aceasta seara voi raspunde provocarii. Si cum intotdeauna imi respect cuvantul, iata-ma :

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand.

" - Un exemplu?Pai, hai sa-ti dau unul de la inceputul terapiei," - cartea este "Minciuni pe canapea" de Irvin D. Yalom.

2. Fara sa verificati, cat e ora?

22.00

3. Verificati.

22.08 - eh, eram pe aproape.

4. Cum sunteti imbracat(a)?

o rochita (de casa)

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

la mail-urile primite

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?

televizorul

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

aseara, am fost in parc, am sarit coarda, am jucat bedminton, ...

8. Ce-ati visat ieri noapte?

nu stiu...nu imi aduc aminte dimineata ce visez, decat foarte rar

9. Cand ati ras ultima data?

aseara in parc cand am vazut o insecta mare si neagra, care nu era fluture si nici liliac dar aducea a amandoua :p
si bineinteles ca am ras dupa ce am tipat ...

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?

mobila, tablouri

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

o locatie perfecta pentru a-mi incepe propria afacere

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

"The Manchurian Candidate" - cu Denzel Washington si Meryl Streep

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?

nu

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?

nu prea ii vad rostul, adica nu pare a chestionar din care sa poti trage o concluzie ceva...

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.

1+1 = 1,98(9)
nu stiati, nu-i asa?

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?

Ruxandra Diana

17. Si daca ar fi vorba de baiat?

aaa, Cristian Ciprian

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

da

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

"i-am cerut macar hasis, mi-a zis fumezi pe furis..." - Sf Petru te intampina acolo la poarta :p

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

mentalitatea romanilor

21. Va place sa dansati?

uneori

22. George Bush?

nu
sa inteleg ca asta este un chestionar politic undercover, sa se afle cine este sustinator Bush si cine este terorist?

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?

stiri, publicitate
a, noua reclama Axe mi-a atras atentia: super faina: mesajul ceva de genul "nu te lasa pe mana destinului..."
niceeeee

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?

Elena - just for fun

Sylvia - nu a mai scris de ceva vreme si ar cam fi cazul

Andrei - pentru ca de la el am aflat ce inseamna o leapsa pe blog

si...
si...
si...

Mihai - sa-l vad acum


7 comentarii:

Momo spunea...

la intrebarea 7: chiar ai fo in parc si ai sarit coarda si ai jukat bedminton????

daca vb serios,,,veti ka nu scapi vara asta de mine,,,

la intreabrea 9: era o tarantula zburatoare

la intreabrea 17: Ciprian? Cip-Cip? :)) naspa! :D

la intrebarea 19: ahaaa,,de tinut minte,,,

raluka spunea...

da chiar in parc la bedminton si am sarit si coarda ... sigur mergem in parc vara asta sa jucam bedminton, sa sarim coarda, insa...nu in fiecare zi da?:D

tarantula zburatoare? da, poate...dar yeah, nu mi-a placut

mie imi place numele Ciprian

pai...e melodia aia de la Vama Vcehe cu Sf Petru:P

Momo spunea...

normal k nu in fiek zi,,io m gandeam o sg data :))


dada,,,stiu melod,,,lol:P

ciobanu.nicolae2002@gmail.com spunea...

Raluka, stiu ca sunt off-topic, dar daca apuci sa citesti asta in timp util, afla ca simbata este LiberLaIarba, o initiativa sustinuta si de ZBB. Detalii aici >> www.liberlaiarba.ro si pe blogul ZBB la rubrica Evenimente.
Sper sa vii! :)

Iaţcu spunea...

In ce parc ai fost sa sari coarda ca parca m-ar batea gindu si pe mine sa sar pe vruna noua. A! si cit costa? E curata? Are analizele la zi?

raluka spunea...

@Iatcu - este vorba de coarda gen bungee, este vorba de coarda aia cu care saream cand eram mici: coarda, elasticul...genul ala! si...am fost in parcul kiseleff

Iaţcu spunea...

Heheeiii draga mosului, pe vremea mea, in parcul kiseleff iereau altfel de corzi. Unele elastice, altele mai plinute... ce le mai invirteam pe deşte pînă le sbureau fulgii.