miercuri, 27 aprilie 2011

continuare la "romanii au talent"

Raspunsul lui Mihai Traistariu la articolul meu, raspuns primit pe mail:


"sorry ... dar eu stiam de o luna de zile ca MEDIAPRO PICTURES vor sa-l lanseze pe adrian ... pt. ca genul hip hop e pe radio acum ... asa cum e puya si altii.
narcis n-ar fi avut niciun concert ... pe cand asta micu' le aduce bani cu caru'.
si stiu din sursa sigura.
plus ca l-au lasat exact ultimul in finala ... ca sa fie milioane de telespectatori sa-l voteze.

am si eu opiniile mele.
... plus ca el ... CHIAR NU E UN TALENT.
e un rapperash de cartier ca oricare altul.
am la mine la bloc niste baietzi care ... canta rap k-lumea de tot ... si n-au avut norocul lui."

wtf? eu nu mai am nici un fel de opinie legata de astfel de chestii .... totusi continuu sa iubesc hip hop-ul si sa ma regasesc in el...si inca o data il felicit pe Adrian Tutu pentru curajul sau si pentru reusita!


Niciun comentariu: