marți, 18 decembrie 2007

marea



"nu stiu cum, sa va spun, dar mi-e rau dor de mare..."


marea, linistea, caldura naturii, sunetul valurilor care se sparg


imi este dor de ele, imi este dor de vara, de soare


iubesc marea, am ajuns sa iubesc marea anul asta

pana acum iubeam doar muntele; insa anul acesta cele 3 zile la mare au fost superbe, marea a fost mai frumoasa ca niciodata; valurile mai placute, soarele mai vesel, nisipul mai fierbinte...


cui nu ii place marea inseamna ca nu iubeste viata; inseamna ca nu a simtit ca a trait pana acum

marea iti aduce in suflet starea aceea de fericire, de nespusa bucurie, de extaz, de nepasare in fata problemelor vietii; iti aminteste doar de placerile vietii si te ajuta sa traiesti fiecare bucurie in parte cat mai intens si stie sa-si puna amprenta asupra sufletului tau

Un comentariu:

laur spunea...

ai dreptate ralu dar cred ca si compania cuiva placut conteaza eu as fi de acord cu proverbul acela ca omul sfinteste locul deci daca esti in compania cuiva placut si la care tii f mult ....