miercuri, 30 aprilie 2008

Motel Capela - Rm. Valcea

amintiri, amintiri, dulci amintiri...


- si nu va ganditi la prostii -


in copilarie sunt anumite locuri care iti plac enorm de mult, locuri in care te simti mai bine decat acasa, locuri care iti raman in suflet si pe care peste ani ai da orice sa le revezi si sa retraiesti acele momente, acel sentiment de odinioara


si ... atunci cand reusesti sa ajungi din nou in acele locuri, nu doar ca observi atat de multe schimbari, dar realizezi ca iubesti acele locuri doar pentru ceea ce reprezinta ele in sufletul tau, doar pentru sentimentul placut pe care ti-l ofera, doar pentru clipele frumoase petrecute acolo odata si pe care simti cum le retraiesti, ceva gen "madlena cucernica si senzuala" a lui Marcel Proust(daca a citit cineva "In cautarea timpului pierdut" si stie despre ce vorbesc)...insa atat!
poate daca ai vedea pentru prima oara acele locuri acum, nu ar mai intra acolo in sufletul tau, nu le-ai mai indragi atat, pentru ca ele practic nu sunt atat de deosebite incat sa-ti capteze intreaga atentie si sa te faca sa le iubesti;
insa ceea ce reprezinta ele pentru tine vei iubi mereu, si de cate ori vei avea ocazia sa le revezi, vei retrai sentimente si emotii atat de puternice, acele emotii capabile sa schimbe o lume intreaga, sa iti dea puterea si iubirea care iti lipsesc si sa iti redea visele si dorinta de a visa mai departe
am fost de cateva ori in copilarie la motel "capela" - din valcea cu tata(el in interes de serviciu, eu in vacanta) si este unul din putinele locuri din tara care mi-au ramas in suflet si care imi provoaca emotii puternice ori de cate ori aud vorbindu-se de acele locuri sau ajung pe acolo, sau vad poze, ca si Clujul, Dejul, statiunea Fantanele-Belis

Un comentariu:

Anonim spunea...

frumos,,,,
insa fiek kuv pe care,l asterni,,,imi provoaca f multa emotie,,,
da,,,asa este...si eu ma gandesc adesea la anum lokuri prin kare am trekut sau anum mom pe care as vrea sa le retraiesc,,,
amintiri, amintiri, dulci amintiri,,,