marți, 23 decembrie 2008

dar asta e viata mea, este si buna si rea

...dar e mai buna fara tine in ea...

voi merge tot inainte,
si daca drumul pe care l-am ales ocoleste putin si ma intoarce in acelasi loc, atunci inseamna ca acel loc este al meu, a fost scris pentru mine;
daca nu inseamna ca voi merge pe un drum mai favorabil mie :)

odata ce alegi un drum, mergi pana la capat
oricate piedici apar
oricat de greu pare a fi
nu te gandi la trecut, nu privi in urma...
doar mergi mai departe si soarele se va arata

sa nu lasi trecutul sa-ti umbreasca frumusetea prezentului, si sa-ti rapeasca momentele de bucurie

eu am lasat trecutul in urma , si merg mai departe...si sper sa se poata intelege acest lucru si de catre cei din jur(nu cred ca "distinsa seniora" va citi acest articol, insa pot macar sa sper ca ma va lasa in pace cu telefoane cu privat si cu mesaje "dulci")

Niciun comentariu: