luni, 21 septembrie 2009

doar un fluture in viata

astazi e ziua mea,
zi frumoasa ca mine :p

ma prostesc si eu acum, ca daca incercam sa fim tari, si puternici, si sa traim sobru, unde am ajunge??? eu vreau sa raman un copil, si sa traiesc numai cu si prin zambete, si sa ascult un sfat mai vechi...sa zbor...

"nimic in lume
nu ma opreste
sa urlu tare: sunt fericit(a)!
nu-mi strigati ce sa fac
fiindca timpu-i un ac
iara noi suntem ata din el..."

Asa ca fluturii, astazi suntem ok, zburam, traim, iar maine nu mai suntem aceeasi.....
Let's get the party started!!!!

5 comentarii:

Momo spunea...

la multi aniiiiiiiiiiii!!! Laruka :P

se pare ka am fo inspirata ku fluturele acela verde :P stiam eu k ti se potriveste..

"Vreau sã-mi dai curaj sã zbor
Acolo unde ºtiu cã pot visa în culori
Vreau sã-mi dai curaj sã sper
Sã uit tot ce-a fost ieri, vreau sã iubesc."

raluka spunea...

Ma asteptam ca primul comment sa fie de la tine:) Multumesc! si da, ai fost inspirata cu fluturele acela verde:) multumesc

Momo spunea...

next tre sa fie neaparat Domnul Iatcu si abia dupa mister Mihai :d, dar amandoi dupa mine :))

Mihai spunea...

La multi ani!!
Cu sanatate si multe bucurii!
Sa zbori cat mai mult!
Sa zambesti cat mai mult!
Sa pastrezi ufletul de copil cat mai mult timp!
Dar sa ai si tarie si putere sa treci rapid peste momentele mai putin placute!

Momo spunea...

hm,,se pare ka s-a schimbat orinea,,mai intii mister Mihai si apoi domnul Iatcu,,,