sâmbătă, 28 decembrie 2013

Spectatorul condamnat la moarte

Vineri seara am vazut piesa "Spectatorul condamnat la moarte" la teatru pub "In culise". Piesa nu spune o poveste. Sau poate nu am inteles eu povestea.
Dar este un spectacol frumos, un spectacol la care se rade mult, un spectacol care te binedispune.

La intrare fotograful iti zambeste frumos si te invita la caldura. Garderobiera ne zambeste si ea si ne spune ca au si umerase pentru cupluri. :))
Tot la intrare este o domnisoara draguta care rupe biletele sau iti cauta numele pe lista de invitati.
O alta domnisoara ne ia comanda si ne serveste bauturile.
Mai apoi aflam ca toti acesti tineri sunt actorii care joaca pe scena "In Culise".


Si am avut noroc ca nu am fost eu spectatorul condamnat, desi .. cred ca era o experienta frumoasa.
Si nici Emil nu a fost spectatorul condamnat si el a scris aici despre experienta sa in culise.

Niciun comentariu: