sâmbătă, 9 februarie 2008

dont cha

nu e frumos sa mai faci lucruri traznite uneori? sa simti ca traiesti? sa razi cu pofta, sa te simti bine?...prea avem o viata monotona: ziua la serviciu, seara la cursuri, la un suc cu prietenii, la un film, teatru...depinde
toate acestea sunt lucruri care ne fac placere, ca altfel cred ca nu le-am mai face(eu una nu as face ceva ce nu imi place sa fac); dar totusi uneori simti nevoia sa mai faci cate o nebunie, o traznaie, o copilarie...
Vineri, eu cu S., pe bulevardul Magheru, mergeam cu geamurile deschise la masina si muzica tare(insa nu orice fel de muzica ca toti baietasii de bani gata, sau smecherasii...; ci muzica simfonica :D radio muzical- k sa facem si reclama).
Lumea deja nu mai obisnuieste sa se uite dupa acele bmw-uri cu manele in difuzoare; sau dupa audi quattro cu peste 100/h; dar cand auzi o muzica clasica pe bulevard chiar te uiti sa vezi de unde vine acea....ciudatenie.
a inceput ca o gluma; dar s-a dovedit a fi un adevarat motor de energie si viata, buna dispozitie pentru tot restul zilei
chiar cred ca trebuie sa facem mai des astfel de lucruri
faze faine, intamplari traznite, lucruri iesite din comun; macar pentru cateva clipe: ceva gen emisiunea "bune si nebune"(imi e tare dor de acea emisiune, de cele 4 fete traznite...)
incercati, sa vedeti ca va simtiti altfel:*

Niciun comentariu: