miercuri, 4 iunie 2008

definetely...maybe...

If you didn't notice you mean everything

esti departe si...
imi este dor de tine....
si ... am ajuns sa regret oarecum ca nu am zis nimic si nu am facut nimic cat ai fost aici...
si totusi...daca as fi facut si pierdeam...probabil ca ma simteam si mai trista acum...
si nu m-as fi impacat cu ideea...



si totusi poate nu pierdeam....

dar nu cred ca voi avea vreodata curajul sa zic ceva...
imi e frica...



"da-mi numai o speranta...
si voi fi a ta...
cum tarmul e al marii,
cum luna e a noptii,
cum soarele e al zilei"

http://www.poezie.ro/index.php/author/0004297/raluca%20uluiteanu

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)
Va veni ziua in care ai sa regreti toate lucrurile care nu ai avut curaj sa le faci..si nu ai sa regreti lucrurile sau deciziile rele pe care le`ai luat...
poate ca ar fi fost frumos..daca ii spuneai
poate ca te`ai fi plictisit imediat de el..
nu ai sa stii niciodata pt ca nu ai avut curaj sa faci ceva..