marți, 10 iunie 2008

iubirea

cea mai frumoasa definitie a iubirii pe care am auzit-o pana acum....
am citit-o aseara, la statusul unui amic,
si suna cam asa :
" a iubi inseamna sa-i dai cuiva puterea sa te distruga, si sa ai incredere ca nu o va face "

adevarat!!!!
de cele mai multe ori, atunci cand iubim ne deschidem sufletul in fata celuilalt, ne lasam purtati de cel mai frumos sentiment si desi stim ca asta ne poate face rau...nimic altceva nu mai conteaza...credem orbeste in celalalt, trecem peste toate dezamagirile, uitam sa ne mai uitam atenti in jurul nostru si vedem doar ce ne place sa vedem...
pana intr-o zi cand ne trezim si realizam ca am dat prea mult si am primit prea putin sau deloc, sau realizam ca ne-a distrus acea persoana in care am crezut atat si caruia i-am dat sufletul nostru si ca noi insine suntem vinovati pentru ca i-am dat puterea sa ne distruga, nu am fost atenti si am lasat sa ne faca asta ...
acesta este un caz fericit, chiar daca este tarziu si deja ne-a distrus acea persoana, ne-am trezit
suferim, plangem, juram ca data viitoare vom fi cei mai precauti...
numai ca lucrurile nu se petrec chiar asa...si data viitoare suntem din nou raniti, infranti....
pana reusim sa gasim acea persoana careia sa-i dam puterea sa ne distruga, avem incredere in ea ca nu ne va distruge si intr-adevar nu ne va distruge

cat de repede sau greu gasim acea persoana depinde numai de noi...
si uite cum toata viata noastra si tot ceea ce facem cu viata noastra depinde numai de noi
depinde de noi ce facem pentru a obtine ceea ce vrem, depinde de noi cui ii dam puterea sa ne distruga, depinde de noi pe cine lasam sa ne iubeasca, depinde de noi in mainile cui lasam sufletul si increderea noastra

Niciun comentariu: