vineri, 17 octombrie 2008

provocarea anului



Fiecare din voi cunosteti cel putin 2 persoane care folosesc in mod regulat produsele avon...

poate chiar si voi le folositi...

si atunci de ce sa nu faceti un mic "business" din asta? in primele 4 luni la fiecare comanda plasata primiti cadouri; iar apoi cu cat sunt comenzile mai mari cu atat castigati mai bine!
;)
si bineinteles cu fiecare ocazie posibila bonusuri, premii si alte cadouri.

Daca esti student/a este afacerea perfecta; dar nu numai atunci

oricine poate deveni reprezentant Avon,
ai numeroase avantaje precum si posibilitati de promovare;
iar totul este foarte simplu, comenzile se dau pe internet, fara efort prea mare.


Daca este cineva interesat, contact me!

Eu fac lucrul asta de mai bine de 10 ani, la inceput a fost ceva asa pentru a invata sa comunic cu oamenii, apoi pentru a-mi pastra niste relatii, cunostinte; apoi pentru mine, pentru fun, pentru ca imi plac produsele, pentru ca am incredere in ceea ce promovez, pentru ca exista "marsul roz" in fiecare an in septembrie, pentru ca sunt eu cand fac lucrul asta.

Niciun comentariu: