marți, 21 aprilie 2009

risca sa fii tu !

"deep inside you cry,cry,cry

don't let your hopes die, die, die"


cand iei o decizie,
cand alegi un lucru, o persoana, un drum; din cel putin doua existente,
iti asumi niste riscuri

iar daca varianta aleasa de tine nu invinge timpul,
nu este ceea ce ai crezut ca poate fi,
stii ca trebuie sa cauti alte variante, si alte variante,
in nici un caz nu te poti intoarce la variantele lasate in urma,
la ceva in defavoarea careia ai ales altceva


poate doare,
poate plangi,
poate regreti
sau poate te bucuri,
poate e mai bine asa;
sau poate nu

nu stiu...
poate nu stii nici tu


insa mergi mai departe,
nu lasa viata sa treaca pe langa tine,
nu pierde alte oportunitati,
risca sa continui...

sa alegi,

sa decizi,

sa crezi,

sa speri,

sa iubesti,

sa traiesti

2 comentarii:

Momo spunea...

stii kare este impresia mea despre aceste genuri de "gandiri" care le expui,,,ka tokmai ceea ce spui sa nu facem, exact asta faci u,,,pt ka daca nu ai proceda astfel, nu ai mai skrie toate astea...eu ma regasesc in f multe "expuneri" de a tale,,,dar este imposibil sa nu gandesti asa,,,si nu kred ka este om kare sa nu priveasca in urma, in stg sau in dr, chiar daca nu mai poate reveni la trecut, gandind ka ar fi fo mai bn asa...filmele, filmele, filmele,,,sunt doar niste "irealitati". (App: ce bn ka io nu,s o impatimita a filmelor, ka mi,as mai amari sufltetul ku povestile din ele)...
So, io,s de parere ka fiek tre sa,si traiasca viata personala, fara sa mai priveasca sau sa aspire katre "evenimente fantastice"...si io,s idealista, dar o idealista kare krede in toate aceste lukruri doar in "casuta mea", pt ka stiu ka ele nu vor veni niciodata :P...

raluka spunea...

da, aproape tot ceea ce scriu pe blog sunt trairi proprii; sunt povesti reale; sunt parte din viata mea. ma regasesc in fiecare articol in parte, altfel cred ca nu le-as putea scrie,gandi. da,poate ca sunt prea idealista, imi plac prea mult filmele romantice; sper,cred...si totusi sunt realista,zic eu:P