sâmbătă, 11 aprilie 2009

safe choices

o problema - o decizie importanta in viata ta - cel putin 2 solutii

cum alegi?
- lasi timpul sa treaca si sa aleaga destinul pentru tine;
- alegi cu sufletul
sau
- incerci sa fii rational(a), sa cantaresti lucrurile si sa alegi inteligent?


Daca lasi timpul sa decida pentru tine exista posibilitatea sa nu iti convina ceea ce urmeaza si sa regreti ca nu ai luat tu singur(a) decizia atunci cand ai avut sansa.


Daca alegi cu sufletul risti sa ajungi dezamagit(a) mai tarziu, sa iti plangi de mila, si asta doar pentru ca nu ai vazut problema in intregime, ci doar partea care conta pentru inima ta.


Daca esti rational(a) si gandesti fiecare lucru/gest/atitudine in parte, si le judeci si iti schitezi in minte ceea ce pot fi imagini din viitor; si daca stii ceea ce iti doresti in viata sa faci, sa obtii; si esti hotarat(a) atunci, aceea, este cea mai buna decizie pe care o poti lua. Pentru ca indiferent ce va urma, stii ca este alegerea ta, gandita, aplicata si tu esti singurul responsabil pentru reusita sau nereusita!


"A baga mana in miere si a nu-ti linge degetele nu se poate!" - zice un vechi proverb

2 comentarii:

Momo spunea...

da...
eu is adepta a variantei nr 1. :D, asta pt ka daca las timpul sa decoda eu niciodata nu regret ka n,am ales eu atunci kand se putea, deci kontrariul a ceea ce ai zis u, dar asta nu inseana ka altii nu regreta...i,au lukrurile exact asa kum timpul mi le,a oferit...

In a alege ku sufletul, se pare ka e kam konsiderat lae niv egoismului, dar ramane de vazut...

a 3.a varianta nu,i de mine ;))...si orikum, daca stai si esti atent la fiek gest, misk, s,ar putea sa innebunesti,,,akum exagerand, desigur,,,

asa ka rekomand varianta 1 pt cei kare pot dormi linistiti ka n,au ales ei :P

Momo spunea...

scz pt greselile gram, am skris rpd :(( *iau*...promit s nu m mai grabesc,,,