joi, 14 mai 2009

deadline: tomorrow

Pana pe 15 mai poate fi depusa declaratia 230, la administratia financiara a sectorului tau.
2 % din impozitul pe venitul tau poate fi redirectionat unei entitati non-profit: fundatie, asociatie...
Nu vreau ca cei 2 % sa ramana statului, pur si simplu. Sunt multumita daca pot ajuta pe cineva. Desi, cu siguranta, banutii acestia vor ajunge destul de tarziu la destinatie, ca doar este vorba de sistemul romanesc.



M-am tot gandit in ultimele zile cui pot redirectiona eu cei 2 % ?

Si am ajuns la concluzia ca cel mai nobil scop este sa sustinem viitorul nostru: copiii. Si mai mult decat educatie si sanatate ce le-am putea oferi? Asadar: am incercat sa aflu datele fundatiei Spitalului de Copii "Grigore Alexandrescu".
A fost destul de greu sa aflu CIF-ul si contul bancar al fundatiei spitalului de copii, nu gaseam pe nicaieri aceste date, si cum imi doream atat de tare sa fac acest lucru...am trecut pe la spital, am luat datele de la contabila, am completat declaratia si am depus-o la Administratia Financiara.
Ma simt implinita:)


Pentru cei care inca nu au depus declaratia, sau nu stiu catre cine sa redirectioneze cei 2 % din impozit:

FUNDATIA SPITALULUI COPII " GRIGORE ALEXANDRESCU"
CIF: 8955704
Cont bancar: RO54RNCB0072049707680001



Iar cei care stiu cat de scumpa este sanatatea, cei care au copii si stiu cat de greu este sa umbli cu ei prin spitale, cei care poate nu mai au timp acum pentru aceasta declaratie sau au depus-o deja catre alt destinatar, se vor gandi mai bine anul ce vine.

Niciun comentariu: