duminică, 25 octombrie 2009

promotie cu cirese


Real Hypermarket din nou, pentru proba 6 a concursului SuperBlog 2009. De data aceasta este vorba de promotia Thomas Rosenthal din hypermarket-ul Real.
Si pentru ca barbatii sunt cei mai buni bucatari, pentru ca in orice restaurant la bucatarie este un sef-bucatar - barbat; campania promotionala Thomas Rosenthal este sustinuta de Horia Varlan- bucatarul care pune cireasa pe tort la Prima TV.

In 1903 Fritz Thomas a creat in Germania un design nou de vesela. Marca Thomas Rosenthal este recunoscuta ca simbol al calitatii si al design-ului veselei, inca din 1908 cand Rosenthal AG devine actionarul majoritar al companiei lui Fritz Thomas.

Incepand cu luna august a acestui an, in magazinul Real, la cumparaturi in valoare de 40 lei primesti cate un punct. Timp de 20 de saptamani. Fiecare 25 de puncte iti aduce o reducere de 70 de lei la orice produs profesional de gatit Thomas Rosenthal.
25 de puncte * 40 ron fiecare punct = 1000 ron.
Cu siguranta fiecare din noi cumpara dintr-un hypermarket de cel putin 1000 ron intr-un interval de timp relativ scurt. De ce sa nu primesti si bonus-uri pentru aceste cumparaturi, absolut firesti si necesare.

Cred ca aceasta promotie este ideala pentru tineri, pentru casa noua...in sensul ca .. .sa spunem asa, orice bunica e obisnuita sa gateasca in cratita ei. Daca ii dai o cratita noua, mancarea nu ii mai iese asa buna cum o lauda nepotii.
Pentru tineri insa cred ca este metoda ideala de a investi in vesela.
Este si modern, si placut, si mult mai usor. Pentru ca noi tinerii nu avem "experienta in bucatarie", plus ca nici rabdare, nici chef, nici indemanare...Asadar cu aceasta colectie de cratiti, tavi, oale etc...nu vei reusi sa arzi mancarea.



Un comentariu:

Momo spunea...

uite vezi, cu ocazoa concursului asta, pot s-o tin pe mama la curent cu privire la ofertele din supermarket-uri ;))