miercuri, 24 martie 2010

ce inseamna sa fii barbat adevarat?

vorbeam astazi cu un cunoscut ... ce mai face ... care mai este viata lui ...
ce sa faca si el ... bine ... sta acasa ...

"lucrez pentru tata", zice el, "dar nu tot timpul";
:))
iar prin vara-toamna isi deschide iubita lui birou notarial si o sa se angajeze la ea...

acest gen de baieti sunt intretinuti, prost crescuti, fara valori morale si fara personalitate...
ma refer la acei baietzi care aleg sa stea asa, nu la cei care stau asa pentru ca nu se gaseste momentan o alta solutie;
nici macar nu ii consider barbati,
eu una! voi??


Nu stiu ce e mai important in viata...
sa ai un Mercedes Sport Coupe si sa fii mereu la mana cuiva;
sau sa ai un Logan si sa stii ca nu depinzi de nimeni?

eu aleg Logan-ul;
si sunt sigura ca pot sa fiu mult mai fericita cand investesc eu personal in ceva de valoare,
si cand am langa mine un barbat cu personalitate, care stie sa se descurce in orice situatie de viata;

pentru ca...asa cred eu ca trebuie sa fie un barbat adevarat: cu personalitate, cu mintea deschisa, cu multa putere de adaptabilitate in orice situatie ( si dur, si romantic, si indiferent, si atent, si zambitor...si lista poate continua)

4 comentarii:

Bogdan spunea...

total de acord... as putea merge chiar mai departe considerandu-i lasi, egoisti, pe aceia care se folosesc de altii numai pentru binele lor. Se ascund dupa un paravan care daca va cadea ii va lasa fara aparare in fata greutatilor. Iar daca nu vor fi cu personalitate, cu mintea deschisa, cu multa putere de adaptabilitate in orice situatie, va fi vai de ei. Intelesei ca alegi Loganul... ce zici de o bicicleta? :))

raluka spunea...

am bicicleta:)

Bogdan spunea...

Ei, bine...:) nu era vorba chiar de o bicicleta. Era cu substrat. Aceasta bicicleta ascunde sub cadru valoare, personalitate, adaptabilitate :) Uff... ies sa iau aer. Cu bicicleta... :)

Iaţcu spunea...

Cind ierea iatcu mic (serios, pina si El o fost intrauterin, dupe care dezvoltabil in societatea mamei lor), avea doua variante: sa pedaleze ori sa bicicleasca.

din pacate nu m-am oprit. si acum dau din ciate, dara;mi'te din picioare!