joi, 16 august 2007

statusul meu:"TRAIASCA PARTIDUL COMUNIST ROMAN!"

laur: "poate te aresteaza astia"
eu:"si...?"
laur:"te sustin oricum"
eu:"ms"

M-au suparat "oamenii veseli" astazi la serviciu...parca sunt din epoca "ceausesciana", pe cuvantul meu. Conceptii invechite, glume aiurea, comentarii absurde, tipete, nervi si mult stres si panica.
Au trecut 17 ani de la revolutie...Desteptarea!!!!!!!!!!!!!!

hai sa deschidem ochii si mintea
sa avem un orizont mai larg al gandirii, nu sa privim asa ca un animal doar drept inainte si atat.
sa completam ceea ce stim deja cu idei si cunostinte nou acumulate,sa ne dezvoltam personalitatea si imaginatia, sa fim open cu cei din jurul nostru cu care colaboram, sa-i ajutam ca sa ne ajute si ei pe noi.
nu sa dictam ceea ce vrem sa se faca, fara sa gandim daca este bine sau nu, si daca vine cineva cu o idee mai buna si avansata, sa-i taiam craca...chiar daca nu o acceptam, macar am putea sa ne gandim la aceea idee, poate o vom aplica intr-o alta situatie, poate o vom imbunatatii, poate vom completa aceea idee comunista cu ceva din cea democratica, si vom avea un rezultat mai bun decat cel de acum.

hai sa nu ne mai blocam pe trecut, sa incercam sa vedem cum s-a schimbat societatea din zilele noastre si sa ne adaptam la ea, si sa incercam sa schimbam si viitorul in mai bine, cu mai multa deschidere, liber, fara comunism

Niciun comentariu: