vineri, 2 ianuarie 2009

vis alb

tu esti visul meu alb,
cu care ma-mbrac
in miresme de crin si de liliac;

tu esti muntele alb....



iarna, frig, zapada, totul alb in jurul meu
pustietate, eu si inima din piept care bate tare tare...
singuratate, eu si sufletul meu plin de dor...

oras-centru-zapada-mocirla-umezeala-aglomeratie-claxoane-injuraturi
munte-alb-zapada-ingerasi in zapada-vise-liniste-implinire-vin fiert
marea-zapada-libertate-nisip inghetat-vant puteric-valuri marete ce se sparg zgomotos

intrebarea clasica: "ce iti place mai mult:muntele sau marea?"
raspunsul majoritar este: marea
-eu cred ca toata lumea da acest raspuns facand o conexiune intre vara si mare

oare cati iubesc cu adevarat marea, fie ca este vara, fie ca este iarna?

visez sa ajung sa vad marea iarna, sa nu aud nimic in jur decat zgomotul puternic al valurilor, sa ma plimb pe nisipul inghetat, sa beau ceva cald si sa privesc rasaritul de gheata...cred ca este una dintre cele mai frumoase minuni ale lumii...

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma,,si io imi doresc asta,,,si parka anu trecut de ziua mea iti propusesem asta,,,dar chiar nu mai stiu ce s,a intamplat de nu am mai fo,,si io imi doresc, doar daca ninge, insa,,

Iaţcu spunea...

UOAU !
"tu esti visul meu alb,
cu care ma-mbrac
in miresme de crin si de liliac;

tu esti muntele alb...."

De multa vreme n-am primit o asa declaratie. Se vede din avion (ruta Tel Aviv - Kandahar) ca mie-mi sint adresate versurile.

m-am umplut de romantism, adica:
1. am inceput sa fac ca vintu' (nu te gindi la prostii) si sa constat ca pielea mi-e de gaina bezmetica,
2. tu chiat vorbesti serios cu "marea iarna"? BRRRR
3. Apropo de zapada.... fa-mi si mie rost de citeva ... stii tu :D