vineri, 20 august 2010

Asus si eu


Ma gandeam zilele trecute sa achizitionez un laptop. Am inceput sa ma uit pe ofertele online si eram mai mult decat fascinata. Nu puteam deloc sa ma decid. Intr-un final, am ales:
Notebook Asus K61IC-JX125D
Pentium Dual-Core T4400 2.2GHz






Este exact pe gustul meu.
Simplu, usor(2.6 kg), elegant, perfect pentru a citi bloguri, si nu numai; si pentru a scrie articole, pentru a viziona linistita un film, pentru a ma juca cu pozele...

Este un Pentium Dual-Core model T4400, cu o frecventa de 2200 MHz.
DDR2 cu o capacitate de 2048 MB.
Interfata hard disk : SATA, 320 GB si o viteza de 5400 rpm.
Placa video nVidia GeForce GT220M.
- Nu sunt eu o fana a jocurilor pe calculator, insa imi place din cand in cand sa-mi aduc aminte de nebunia din anii de facultate a unui NFS sau Michael Schumacher.

Are DVD-RW, 4 porturi USB 2.0, microfon, iesire audio, VGA, si camera web de 1.3 Mpixeli.

Eu nu vreau mai mult de atat.
Iar IT-istul meu spune ca este intr-adevar portabilul care mi se potriveste.
Asadar, imi iau laptop.
Ce va fi el pentru mine? Sufletul meu...universul meu...Clipa de clipa va fi acolo, langa mine, cu mine, pentru mine...oriunde, oricand.
Vom citi articole, carti, vom scrie articole, vom viziona filme, vom edita fotografii...si ne vom juca din cand in cand.


si impreuna....
Asus si eu participam la batalia blogurilor. Competitia Blogwars a dat start-ul.

Un comentariu:

banubadabalaura spunea...

Un pic cam frustrati? –da. Antisociali? –nicidecum.
Laptopul e universul nostru. Pentru ca am ajuns sa ne fie frica sa comunicam in lumea reala. Una oferim, alta primim...
Ma includ deci aici, cu brio. Dupa o vacanta fara el, de-abia ma desprind de laptopul meu. E mana mea dreapta, continuarea mintii mele, a dorintelor mele.
Asa ca... inca o data, sunt de acord cu tine.