marți, 10 august 2010

"de retinut minte!"


"nu vorbi din scaun"

"mai taci cu tusea aia si tu"

"un roman de mare intindere"

"ce sunt eu: moara hodorogita pentru voi?"

"vino la scoala si infige-te la ascultare"

"baga picioarele-n banca"

"o pagina de hartie"

"te imbogatesti intelectualiceste"

" clar si categoric"

"abia ne pierdem limba-n gura"

"termina de discutie"

"5 mare teme"

"n-ai dreptul la scaun"

"vorbesti stand in scaun"

"astazi este luni si este gramatica"

"te duci dupa sticla"

"cine deranjeaza continua"

"prezenteaza-te aicea"

"20,24,22"

"scoate-ti guma si scuip-o acolo"

"cele mai principale"

"scrieti-l intai in banca"

"rupe-o creta aia"

"sa mesteci din guma"

"cine vrea ultima fraza?"

"notati din nou, deci repet"

"textura textului"

"Eugen Barbu a scris Groapa si nici pe aia nu a scris-o el."

...
facand curat prin niste documente, am gasit o hartiuta ingalbenita de vreme; impaturita;

o despachetez usor, sa nu se rupa, si ...ce surpriza placuta...

In liceu, prin clasa a X-a - XI-a, Dna Diriginta a intrat intr-un scurt concediu de studii. In tot acest timp, orele dansei au fost tinute de o fosta profesoara a liceului.
Noi eram suparati, derutati, ne simteam tradati...iar aceasta noua-veche profesoara a ajuns sa fie pionul jocurilor noastre. Jocuri nu din cele mai infantile si inocente, de cele mai multe ori.

Hartiuta mea ingalbenita si impachetata avea notate cateva din replicile acestei profesoare, din timpul orelor. Memorabila este cea cu "de retinut minte". :)
Noi o iubeam, ea ne simpatiza maxim, si uite asa s-a inchegat o frumoasa relatie profesor -elevi.

Un comentariu:

andreea :) spunea...

:)) =)) f tare... mi ai adus aminte ca am si eu un caiet intreg... :)) tot acolo am trecute si discutiile din timpul orei cu o colega:))