vineri, 27 aprilie 2012

Cartea vietii mele

Daca viata ta ar fi o carte....
Tema propusa de site-ul dezvoltare personala cu dichis: empower.ro.

Imi place sa citesc.
Imi place beletristica.
Imi plac povestile de dragoste. Mi-a placut mult Manon Lescaut si Amantul Doamnei Chatterley. Si povestile lui Nicholas Sparks, si cele ale Ceciliei Ahern.
Dar imi plac si altfel de povesti, asemeni celor ale lui James Clavell. Si multe, multe altele.
Oricat de mult mi-ar placea totusi astfel de povesti, cartea vietii mele nu ar fi asa.
Ar fi mai degraba ceva din Magicianul lui Fowles, ceva care sa te faca sa simti, sa traiesti povestea, sa te faca sa o gandesti si sa o intelegi. Ar fi o carte altfel, deosebita, in stilul meu caracteristic, ..o impletire frumoasa de mister, aventura, dragoste, cunoastere, emotie, speranta, dorinte, putere.

Cum ar fi personajele din ea?? 
Ar fi putine personaje, apropiate intre ele, vesele, comunicative, libere.

Cum ar fi locul de desfasurare al povestii? Plin de culori, bucurie, amuzament sau negru si deprimat?
Bineinteles ca ar fi plin de culori. Poate mai apare cate o pagina alb-negru, una gri, dar doar pentru a da mai mult farmec celor colorate.

As vrea acum sa schimb povestea? 
Poate da, as schimba unele parti din ea. Totusi, daca schimb acele parti, povestea in sine este posibil sa-si piarda farmecul.

Ti-ar placea sa citesti cartea mea? Ti-ar placea personajele din ea? Ai recomanda prietenilor tai sa o citeasca? 
Mi-ar placea sa cred ca da.

Care ar fi titlul ei? 
fa-te auzit!


Daca viata ta ar fi carte..cum ar fi ea??

Niciun comentariu: