duminică, 21 septembrie 2008

concurs pcnews.ro

Pe 15 septembrie, odata cu prima zi de scoala, a inceput si super concursul cel mai bun blog 2008.
In cadrul primei etape ( http://pcnews.ro/2008/09/15/etapa-1-superblog2008/ ) concurentii trebuie sa lase un comment in care sa spuna ce motivatie au, de ce scriu pe blog, si aproximativ ce trafic au pe blog-ul lor.
Pentru a nu repeta articolul meu din 29 ianuarie, eu am spus doar ca blogul este viata mea si aceasta este ceea ce ma motiveaza sa scriu pe blog, astfel ma simt libera sa scriu si sa spun ceea ce simt, ceea ce gandesc, ceea ce vreau...
Eu sunt ceea ce scriu aici pe blog!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Din cate vad, te-ai inscris deja...ai putea sa imi faci o recomandare ? ;;) am dat mai tarziu de blogul tau si mai apoi am aflat si de concurs.
Ti-as fi intru totul recunoscatoare.