duminică, 8 februarie 2009

karma-tardive

<<... nici nu stiu ce sa spun 'mi-este sufletul gol as vrea iar sa te adun peste clipe ce dor am ramas fara glas ... langa tine-am aflat ce e setea de vis si tristetea unui invins Imi sterg o lacrima calda zambesc caci viata ma-ndeamna sa nu uit ca mi-e dat si sa pierd uneori ca ades e greu chiar sa mori...>>




am pierdut multe in viata
dar sa te pierd pe tine
e cea mai mare incercare


SIMT CA TE PIERD SI NU VREAU ASTA!!!!!

cu totii trecem prin momente grele in viata,
cu totii pierdem speranta, iubirea, fericirea

si cu toate astea mergem mai departe...
prietenii, familia, persoanele care tin la noi ne ajuta sa mergem mai departe
sa vedem partea roz a vietii
sa continuam sa credem in bine si in norocul nostru...

drumul nostru in viata este plin de pietre, spini, gropi, capcane, dusmani
dar tocmai de aceea trebuie sa fim puternici, sa invatam ceva din fiecare aspect al vietii pe care il lasam in urma, sa credem in noi si in ceea ce putem oferi, sa-i lasam pe cei dragi sa fie langa noi

totul e greu,
de aceea trebuie sa fim puternici
si sa mergem mai departe!

Cand totul ti se pare ca nu mai are rost,
inchide ochii si viseaza la ceva frumos!

Un comentariu:

Anonim spunea...

cika: "spernta moare ultima"...ideea e ka timpul nu sta sa ne asculte suferinta,,si avem impresia ka mergem mai departe...dar nu kred ka noi mergem mai departe,,ci timpul,,si noi ne chinuim sa mergem dupa el,,inconstient...pt ka nu,l putem opi pana kend trecem de momentul greu x