sâmbătă, 7 februarie 2009

Sa faci ce zice popa, nu ce face el !


pana astazi nu am inteles aceasta vorba din popor
insa astazi am realizat ca nu sunt doar vorbe aruncate in vant.

Si preotii sunt oameni, si asemeni noua sunt supusi greselilor.
Si ei traiesc la fel ca noi. Si ei au bucurii si necazuri, si ei sunt veseli si tristi, bucurosi si dezamagiti. Si ei au un job, poate si un al doilea job, au familie, prieteni, copii...amante, afaceri ilegale, fitze....

In biserica mergi ca sa te rogi, sa te linistesti, sa te impaci tu cu tine, sa-ti descarci sufletul. Primesti un sfat de la preot, fie prin destainuire, spovedanie...fie prin simpla ascultare a predicii.
Si simti vibratii in vocea preotului, simti credinta cu care rosteste acele vorbe, simti apropierea lui de Dumnezeu si simti cum incet incet esti si tu mai aproape de Cer.

Dar de ce, in afara acestui loc sfant, gresim cu totii?
si eu, si tu si preotul...

Uitam in ceea ce am crezut acolo, uitam ceea ce am invatat acolo, ceea ce ne-am promis acolo...si ne continuam drumul, continuam sa gresim, continuam afacerea ilegala, continuam sa ne iubim amanta, continuam sa fim oameni.

NU JUDECA, PENTRU A NU FII JUDECAT!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ma gandeam la leg intre poze si text,,,:P