miercuri, 10 iunie 2009

blame it on me

ma poate condamna cineva ...
ca vreau sa zbor mai sus de atat?


ca pot mai mult?
ca visez?
ca lupt?
ca nu renunt la ceea ce cred?
ca simt?




ca stiu ca locul meu nu e aici...
in lumea asta plina de ura,
invidie,
razbunare,
minciuna,
prefacatorie



viata trece,
iar eu vad din ce in ce mai multe,
invat din ce in ce mai multe,
ma bucur,
plang,
cresc,
castig,
pierd,



invatam in fiecare zi sa credem mai mult in noi si mai putin in cei de langa noi;
in special atunci cand vezi cum esti apreciat din dreapta, din stanga...
si mai stii ca nu este chiar cea mai corecta apreciere


si toate aceste aprecieri nefondate te fac sa nu-ti para rau de nimic...
orice s-ar intampla maine,
daca dreapta sau stanga ar fi alta...
stii ca iti va fi mai bine,
nu te doare faptul ca vin schimbari peste schimbari and so on...


uneori ... esti demoralizat cand stii ca nu esti apreciat la adevarata ta valoare
doare
iti vine sa urli
sa te rupi total de loc, persoane


insa totul depinde de tine...
always!!! (nu cel cu aripioare - ca sa facem haz de necaz)



Daca cei din jur te-ar sustine,
ar incerca sa te inteleaga,
ar incerca sa te motiveze delicat, cu blandete...
poate ca ai fi mai puternic,
poate ca ti-ai deschide sufletul,
ai incerca sa arati tuturor cum esti tu!



intotdeauna mi-a placut sa fiu in umbra,
sa stau acolo undeva cuminte, sa nici nu mi se simta prezenta,
sa aflu tot ce se poate afla din jur,
sa-i las pe altii "sa iasa la tabla"...


caci cine vrea sa ma cunoasca si sa ma iubeasca o poate face si fara sa ma vada la tabla...



Felicitari celor care cauta mai mult,
celor care stiu sa-si impuna punctul de vedere,
celor care nu se lasa supusi



konvict

Un comentariu:

Momo spunea...

io am observat ceva,,,
ca e mai bine un pik mai in fata decat in umbra de care vorbeai u,,,
akum,,fiek kum se simte mai bine,,dar eu ma simt mai bine mai in fata decat in "urma" - iar eu le,am experimentat pe amandoua,,:P

in rest,,,"daca cei din jur..." nu trebuie sa existe aceasta notiune in ecuatia a ceea ce vrei sa arati ku adevarat ka esti. Si eu ma bazam pe acei "din jur", dar ei au de rezolvat pe ale lor si apoi restul,,daca mai este timp si prietenie/INTERES

"ca stiu ca lokul meu nu este aici" - hai la mine :P, vb serios,,,

Stii ce e cel mai enervant,,ka toti gandim exact kum gandesti si u,,dar nimeni nu face nk sa se schimbe,,absolut toti spun ka lokul lor nu le este akolo, in lumea aia plina de "de ura, invidie, razbunare, minciuna, prefacatorie",,,dar se pareka totusi ne place la toti sa traim asa, din mom ce nimeni nu pune o caramida la schimbare...

Poti visa,,,dar cat mai poti face asta? (vb in general)

Gata ku analiza pe text :P