miercuri, 24 iunie 2009

haz de necaz

Gasesc pe garbo.ro un titlu interesant " 50 de pastile de umor".
Articolul incepe asa: " Iti garantam ca vei rade de 50 de ori in mai putin de 5 minute!"...
hmmm, o adevarata provocare...

incep sa citesc articolul...
eh, nu am ras chiar de 50 de ori, dovada ca si la mine testul IQ poate iesi negativ:P
insa sunt vorbe chiar inteligente si pline de umor in articol, exemplu:

"Nu fi de neinlocuit. Daca nu poti fi inlocuit, atunci nu o sa fii niciodata promovat."
:))

"Cel ce rade la urma, este mai incet la minte."
:))

"Mi-am facut un test de inteligenta si rezultatele au fost negative. "
:))

"Multitasking inseamna sa faci mai multe lucruri prost in acelasi timp!"
:))

"Daca furi idei de la o persoana, se numeste plagiat. Daca furi idei de la mai multe persoane se numeste cercetare."
:))

"Ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa te ranesc. Dar e pe lista."
:))

"Sexul a fost atat de bun, incat si vecinii au fumat tigara de dupa."
:))

"Putine femei isi dezvaluie varsta reala. Putini barbari se comporta adecvat varstei reale. "
:))

Un comentariu:

Momo spunea...

io,s mai blonda decat uu, pt k io nici makar nu le,am ibteles p toate alea de le,ai expus, alde 2 d jos...