sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Fashion

Tara Fashion


Proba 23 a concursului SuperBlog 2009 are o noua provocare pentru mine: pana luni, 16 noiembrie, sa-mi cumpar ceva de la Tara Fashion.
Foarte simplu...
De ce as achizitiona produse de pe http://www.tarafashion.ro?
Pentru ca pur si simplu imi plac, sunt genul meu, si au preturi ok pentru cardul meu.

Sa va povestesc: mi-am creat cont si am primit un voucher in valoare de 30 lei. Apoi am creat wishlist-a: produse noi, produse de la rubrica outlet, tinute complete...si bineinteles ca wishlist-a a ajuns sa aiba o valoare superioara valorii cardului meu. Am descarcat un catalog pentru a avea o imagine de ansamblu mai buna; iar apoi am inceput sa fac o triere in lista...
Mi-a fost foarte greu sa ma decid, pentru ca tot ce aveam pe lista parca era creat special pentru mine, insa atat incapea pe card si in sifonier.

Mi-am creat cu Tara garderoba toamna - iarna 2009, si sunt mandra.

Este mai simplu sa faci diverse combinatii de colori, de obiecte vestimentare, pe un site, decat intr-o cabina de proba in magazin. Ai o altfel de viziune. Te poti juca cu culorile, cu accesoriile, modele noi combinate cu cele din rubrica outlet. Plus de asta, Tara Fashion online are foarte multe oferte, reduceri de pret, cadouri...pentru orice cumparator.



Niciun comentariu: