duminică, 8 noiembrie 2009

I'm the boss!


Imi place sa conduc!
Si nu ma refer numai la masini. Ma refer la modul general. Sa conduc viata. Sa conduc o afacere. Sa administrez acte, documente, bani. Sa vin cu solutii la diferite probleme. Am absolvit facultatea de management public din cadrul ASE Bucuresti, deci management = administrare, asadar asta este ceea ce stiu sa fac cu diploma, nu asa oricum.


Avand in vedere ca sunt bloggeritza, ca blogging-ul este o mare pasiune a mea, si ca pasiunile mi le administrez singura asa cum consider eu mai bine, imi place sa ma ocup singura de blogul meu.: de la instalare pana la baza de date.

Totusi, odata cu proba 16 a concursului SuperBlog 2009, am auzit pentru prima oara de serviciile SaaS - Software as a Service. Cei care ofera un astfel de serviciu bazat pe Wordpress sunt cei de la Blogway.
Your way or the highway. Asta se traduce ceva de genul: blogging self-managed vs serviciu specializat.
Marele avantaj al acestui serviciu este faptul ca este usor de utilizat si ai un domeniu al tau, propriu, pe care nimeni nu ti-l poate lua. Dezavantajul nu stiu care ar putea sa fie, trebuie incercat serviciul pentru a veda exact despre ce este vorba si a gasi un dezavantaj. Pentru ca stim cu totii ca nimeni nu iti spune de la inceput: uite care este dezavantajul in acest business.

Pana atunci, raman pe self-managed blog...

Niciun comentariu: