vineri, 13 noiembrie 2009

oooo ... e rece afara, e iarna iara...



Macar acum, ca a venit iarna, sa gandim si noi la rece...ca destul primavara ne prinde astenia in vraja ei, vara ne indragostim de mare, de soare; toamna ne indragostim de culorile soarelui pe pamant...
si iarna ne putem indragosti de puritatea muntelui,
dar tot ne mai ramane acea ratiune si putere de a gandi la rece; de a face ceva pentru noi.

Si cel mai bun lucru pe care il pot eu face acum pentru mine, si va recomand si voua, este achizitia unui notebook ASUS K50.
Acesta are un design termal deosebit IceCool care ajuta procesorul puternic sa ramana rece dupa ore intregi de utilizare.
Detaliile tehnice le gasiti doar cu un singur click pe link-ul de mai sus sau aici, nu are rost sa le mai enumar si eu in articol.
Precizez doar esentialul, si anume:
Este unic tocmai pentru caracteristica sa IceCool - mentinerea temperaturii scazute.
Pot lucra oricate ore am nevoie, fara sa imi iau pauza, fara sa pierd timp pretios, doar pentru a astepta sa se raceasca notebook-ul.

Si mie imi place sa ma simt deosebita, sa fiu unica! Si sa gandesc la rece!
Si...stiti ce ma face sa ma simt deosebita?

Niciun comentariu: