vineri, 4 decembrie 2009

changes


Tehnologia avanseaza, si noi parca suntem atat de in urma...
eu una ma simt atat de in urma...

Plimbandu-ma intr-o seara prin magazine, am vazut un monitor micut, finut, foarte subtire...parca apartinand unui SF.



Parca as schimba tot ceea ce este in jurul meu, si in mine, numai uitandu-ma la acest monitor. Iti trezeste asa o stare de liniste, de puritate...
Sa ai un astfel de monitor pe birou, un birou mare, doar acest monitor finut pe birou...Iti da sentimentul de spatiu mai mare, si mai mare...

Mie personal, in primul rand, mi-a inspirat un new look. O noua tunsoare. Geometric si cu stil. Asta datorita designului geometric al LCD-ului care combina liniile drepte si curbe cu un profil foarte subtire de numai 16,5 mm. Si datorita stilului select pe care il confera acel negru lucios al monitorului.

Ingenios mi se pare suportul de birou in forma de inel care simplica reglarea unghiului de vizualizare si care ma determina sa imi doresc sa am mai multa imaginatie, sa fiu mai creativa si eventual sa imi gasesc si un job care sa ma ajute sa dezvolt latura creativa a mea.

Ofera rezolutie Full HD 1080p, are o rata de contrast de 50000:1, un timp de raspuns rapid de 2ms. Tehnologia ASUS Spelndid si interfata HDMI redau divertismentul de calitate de pe mediile Blu-ray sau de pe consolele de jocuri.

Si cred ca, cel mai usor, imi voi schimba datoriile lunare. Nu voi mai cheltui atat de mult pe factura de electricitate si voi fi si eco- o - o - o...Designul LCD-ului contine cu 50% mai putine materiale daunatoare naturii, iar consumul de energie este redus cu 40%.


Sunt o noua stea, a new me;) si am un nou star chiar in fata mea: unul din cele 5 modele ale monitorului ASUS Designo MS.
MS 246, MS 236, MS 227, MS 226 si MS 202.

Schimbari facute cu ajutorul probei 41 din concursul SuperBlog 2009.

Niciun comentariu: