luni, 14 decembrie 2009

haz de necaz

Mimi: " - Costele, ce este aceea decodare HD?"
Costel: " - Iubita mea, nu stiu cum sa explic ca sa ma intelegi. Este un chip capabil sa decodeze semnal video HD. "

Mimi: " - Vai Costele...ce frumos vorbesti, ce cuvinte marete folosesti!...dar, ce inseamna H(as)D(e)?"
Costel: " - Iubita mea, HD inseamna high definition, care inseamna inalta definitie in engleza. "

Mimi: " - Pai, bine, bine, iubitule, am inteles. "
Costel: " :) "
Mimi: " - Dar ... de ce ai nevoie sa decodezi un video HD? "
Costel: " - Ca sa ne uitam impreuna la o comedie romantica, albinutza mea."
Mimi: " - Vai, ce frumos....Costele...cat de mult ma iubesti tu pe mine..."

Mimi: " - Costele, dar conector HDMI ce inseamna? "
Costel: " - High Definition Multimedia Interface. Este un nou tip de conector, care contine semnal video si audio pentru echipamentele HD. "

Costel: " - Dar de ce vrei sa stii tu toate astea, draga? Nu sunt lucruri utile pentru tine. Tu trebuie sa vezi de copii, de bucatarie, de mama ta...Astea-s treburi de barbati. "
Mimi: " - Da, mai, Costele, dar vreau si eu sa fiu la curent cu ultimele noutati. Uite, mai am o intrebare. Ce fel de tehnologie este aceea SRS Premium Sound? "
Costel: " - Mimisor, notebook-urile care au o astfel de tehnologie pot reda sunete si imagini video la nivel cinematic. Dar Mimi....te rog...Stiu, urmatoarea ta intrebare va fi legata de boxele Altec Lansing. Boxele Altec Lansing sunt ajutate de aceasta tehnologie SRS Premium Sound cu sunet virtual surround sa ofere o experienta auditiva la nivel high definition."

Mimi: " - Bine, Costele, m-am lamurit, nu mai am intrebari. Stiu ce vreau sa-mi iei cadou de sarbatori. Un notebook ASUS cu toate aceste functii. "
Costel: " - Mimisor, dragostea mea, m-ai innebunit! Ce sa faci tu cu el??? Sa stii ca nu gateste in locul tau si nici nu iti spala vasele. "

Mimi: " - Hai, Costele....vom profita impreuna de toata aceasta tehnologie, de toate aceste functii multimedia avansate. Vom avea cinema la noi acasa. Oricum, nu m-ai mai scos la un film de la primele noastre intalniri. Vom viziona impreuna comedii romantice, meciurile echipei tale - pentru ca nu vreau sa te mai duci cu baietii la meci si sa bei bere, vreau sa stai acasa cu mine, si ne uitam impreuna la meci - si muzica Costele...putem da petreceri si ii chemam pe prietenii tai de pahar, cu sotiile, sa schimb si eu cateva vorbe cu ele. "
Costel: " - Mimi, tehnologia a avansat, iar tu mi-ai luat mintile!!! Nu se poate asa ceva!"


Dialogul este scris pentru proba cu nr 55 a concursului SuperBlog 2009.
Enjoy!

Un comentariu:

Momo spunea...

mai ai, mai ai? ;))