marți, 13 aprilie 2010

8

Cioran afirma: "Tot secretul vietii se reduce la atît: ea n-are nici un rost; fiecare din noi gaseste însa unul."


Eu nu am gasit inca rostul vietii mele. Cred...Nu stiu...
Sunt atatea lucruri pe care le fac, si care nu-mi aduc nici o bucurie; si sunt atatea lucruri care ma fac fericita si care par totusi a nu face parte din viata mea.

Imi place sa citesc, sa scriu...nu m-am facut jurnalista!
Imi place sa calatoresc, sa vad locuri noi...nu am devenit ghid turistic!

In scoala generala imi placea desenul tehnic...nu am continuat cu arhitectura!
In liceu am scris poezii...cu trecerea anilor am uitat sa mai scriu un vers, sa mai fac o rima!

Nu am ureche muzicala, si nu am facut parte din corul scolii...totusi muzica este una din acele lucruri care imi aduce alinarea sufletului.
Nu ar trebui sa mananc atat de multe lucruri dulci...cu toate astea nu pot renunta la ciocolata care ma face sa nu mai simt amaraciunea lacrimilor.
Nu am facut niciodata sport de performanta, si nu am cea mai buna conditie fizica...dar m-as plimba de dimineata pana seara cu bicicleta.

Fiecare are stilul lui de a trai, de a iubi, de a darui, de a-si fauri un rost. Asta sunt eu, cu toate cate am scris mai sus, bune sau rele.


Tot Cioran spunea: "Singuratatea nu te-nvata ca esti singur, ci singurul."
asadar....
I'm THE ONE!

Un comentariu:

Tricouri Levis spunea...

interesant ceea ce transmite articolul...felicitari