vineri, 17 septembrie 2010

the Castle Schloss Burg


Cetatea Cavalerilor si Cavaleriei.
Este situat in Vestul Germaniei, in Soligen, pe un munte de langa raul Wupper.

A fost o zi superba in Germania. Cald, soare. Ne-am propus sa vizitam castelul Schloss Burg.
Nu vroiam sa mergem pe autostrada din Hilden pana in Soligen, ci vroiam sa o luam usor pe drumul vechi Hilden - Mettmann - Soligen, ca sa mai vedem casutele si oamenii, dar ne-am cam ratacit pe drum si am ajuns intr-un final pe autostrada.

Am urcat cu telecaunul (seilbahn) la Castel - exista si un drum prin padure, si este foarte frumos din cate am auzit, numai ca noi deja pierdusem o groaza de timp pe traseul necunoscut...asadar, am urcat si am coborat cu telescaunul.

Castelul este minunat, este ingrijit...iar privelistea de acolo de sus este mai mult decat superba: verdele, padurea, Wuppertal-ul, micile casute...
este un loc in care poti petrece linistit o zi frumoasa si care sa iti doresti sa nu se mai termine...










































2 comentarii:

momo spunea...

chiar nu stiam ca la telescaun se spune seilbahn ;)) un cuv nou :D

raluka spunea...

seilbahn = funicular, de fapt:D