luni, 13 septembrie 2010

vechea cladire a Primariei orasului Hilden - Germania



2 comentarii:

momo spunea...

da,,

ce,mi place la nemti, mai ales in orasele mici, ca au cultul asta de a impodobi ferestrele cu flori,,cel mai misto e iarna, cand isi pun la geam tot felul de accesorii de craciun sa atarne, atunci sa vezi ce spectacol fain :)

oricum,,asteptam si impresiile scrise :))

in poza de sus de pe blog, presupun ca e Rinul in spate,,

te,ai plimbat cu vaporasul?
eu de 3 ani tot vreau sa fac asta si nema,,in afara ca m,am scaldat in vara in Rin anul asta (in Worms), in rest nu facui nimik, adika nu ma plimbai deloc :((((((((((((

raluka spunea...

da...e Rin-ul...nu m-am plimbat cu vaporasul in schimb am urcat sus in turn...ce frumos se vede Rin-ul si orasul intreg de acolo...o sa pun si poze de acolo....