miercuri, 28 septembrie 2011

O scenetă inspirată dintr-un caz real...ba nu, din sute de cazuri reale! de Ernest Fazekas

Epopeea Cabliştilor - Fără legătură! - Radio România Actualităţi Online

De mai bine de o luna de zile telefonul fix de acasa nu este functional.
Iar serviciul de internet functioneaza o zi da - una nu; o zi da - doua nu; doua zile da - una nu.
Am cedat!!! M-am saturat de atatea idiotenii si prostii de pe piata romaneasca.

Am inteles inca de acum o luna, serviciul de telefonie fixa nu va functiona pana ce Asociatia de Proprietari a Blocului isi va da acordul pentru instalarea unui cablu nou pe scara. Buuun.
Ce nu inteleg, de ce serviciul de internet functioneaza (chiar si cu intreruperi) si serviciul de telefonie fixa nu, desi este/era unul si acelasi cablu!!?
Dar e prea mult pentru mine sa imi mai bat capul cu astfel de intelepciuni ale cablistilor. (vorba epopeei)


Inainte de a suna la relatii cu clientii RDS&RCS verific daca problema este de la mine.
Nu, nu este de la mine.

Sun la RCS&RDS.

Error 678.
Ca de fiecare data: scoate cablu din router, baga cablu in unitate, connecting ppos, enable, disable, run cmd ipconfig getmac etc etc....

Le spun, am facut toate acestea, am verificat, problema nu este de la mine.

Nu se poate, caci nu s-a semnalat nici un incident in zona, zic ei.
(Il semnalez eu acum, desteptaciune intruchipata!)

Ba se poate, caci de mai bine de o luna functioneaza si nu functioneaza serviciul de internet, si de fiecare data totul se repara de catre ei.
Deci, vina nu este a mea.

Oare cat mai tine situatia asta?


Vreau un serviciu de internet care sa mearga oricand am nevoie de el, indiferent de zi sau noapte, de ora sau loc, si de cablurile de pe strada sau de prin blocuri.

Niciun comentariu: