joi, 10 mai 2012

Meriti vacanta visata!

Am o oferta speciala, pentru voi, dragii mei cititori.
Daca va e dor de mare, daca iubiti soarele, daca vreti o oferta buna, daca doriti sa va relaxati intr-un loc de poveste..am exact ceea ce cautati.
http://www.calatorescu.ro/sunshine-club-magnolia-all-inclusive-in-bulgaria-la-pret-redus/


Dupa o iarna friguroasa, a venit in sfarsit vara, asa ca hai sa ne bucuram de soare, de caldura, de mare, de plaja, de bronz, de liniste si relaxare.
Va invit la Club Sunshine Magnolia - Nisipurile de Aur, Bulgaria, intre 15 mai si 15 iunie.

Clubul Sunshine Magnolia cuprinde 2 hoteluri de 4 stele, cu vedere la Marea Neagra, un centru SPA, si un parc mare si plin de vegetatie.  In acest parc se afla si o magnolie, care infloreste in luna iunie.
Aveti 3 piscine in cadrul clubului, ore de gimnastica acvatica, teren de tenis, de volei, baschet, spectacole de divertisment.... Si un loc de joaca pentru copii, pentru cei care vor sa isi stie copiii langa ei si in siguranta, dar totodata vor sa se bucure de vacanta cateva clipe doar pentru ei. Iar de la Sunshine Magnolia pana la plaja aveti doar 150 metri.
Aveti internet wireless gratuit, si de asemenea parcarea este gratuita.


Ai pana la 50% reducere. Profita acum!
Oferta poate fi achizitionata pana la sfarsitul lunii mai, aceasta fiind valabila pana la 15 iunie 2012. 
149 euro/persoana - 7 nopti, all inclusive.


2 comentarii:

Ochiu ratiunii spunea...

Nu am fost niciodata in Bulgaria la mare, dar nu suna deloc rau... ;)

raluka spunea...

Pai si ce mai astepti??
Este frumos, eu am fost..daca te uiti in "categorii" ai sa vezi "Bulgaria". Foarte fain. Si merita oferta.