luni, 24 decembrie 2012

bring me back

Imi amintesc cand am pierdut cheile. Nu aveam mai mult de 10 ani. Tata era plecat in delegatie, a doua zi urma sa vina acasa, si eu eram cu mama la coafor. Mama era pe scaunul vedeta, iar eu ma jucam cu cheile. Cand am plecat din coafor, am plecat fara jucarie. .. Degeaba ne-am intors sa cautam cheile, sa intrebam de ele: nimic. Am ramas pe afara.
Am mers la o prietena a mamei, si am dormit acolo.
A doua zi trebuia sa se intoarca tata din delegatie, dupa cum spuneam mai sus. Eram salvate, credeti voi!
Ei bine, de regula tata pleca in delegatie fara chei, tocmai pentru a evita pierderea lor pe drum. Plus de asta, stia ca intotdeauna il asteptam cu drag acasa, deci nu avea nevoie de ele.
Hi hi, acum e acum.
A venit tata, si s-a gandit sa intre din balcon in casa, si sa descuie usa din interior. Dar noi stam la etajul 8.
Balconul nostru este lipit de balconul vecinilor; separat doar printr-un geam de sticla mat. Cu permisiunea vecinilor, a sarit tata din balconul lor in balconul nostru si a descuit usa.
Finally home. A fost un adevarat moment de suspans, curaj si echilibristica.

Cum ar fi fost daca exista atunci sistemul bring me back. Cineva gasea cheia pierduta de mine, si ne-o returna. Nu mai dormeam pe la prieteni, nu mai faceam echilibristica la inaltime.
Serviciul bringmeback este disponibil la nivel international, si iti da posibilitatea sa-ti recuperezi lucrurile pierdute, sa iti intalnesti si recompensezi gasitorul, sau sa ramai anonim. Fie ca este vorba de cheile tale, de laptopul tau; de bagajele tale; de cainele tau..sistemul te ajuta acum sa le recuperezi.

Sunt sigura ca cel putin o data in viata si tu ai pierdut ceva, intrebarea este: a ramas pierdut sau ai reusit sa-l recuperezi? De acum sigur nu va mai ramane pierdut si atat!!

Niciun comentariu: