vineri, 13 decembrie 2013

Walking with dinosaurs

In apropiere de sarbatorile de iarna, incepand cu 20 decembrie plecam Pe urmele dinozaurilor, film 3D  produs de BBC Worldwide si distribuit in Romania de Odeon Cineplex.

Eu am calatorit deja pe urmele dinozaurilor si am avut parte de o aventura frumusica printre acestia.
Mi-a placut mult Pachy, micul pachirhinosaurus. Este un dinozaur altfel, are o gaura in cap si asta il face special. Gaura din cap este semnul lui de buna purtare, semnul lui de confruntare cu lumea reala si dura.


Desi firav si sensibil Pachy a dat dovada de mare curaj de-a lungul drumului, de inteligenta si bunatate, ne-a invatat ce inseamna dragostea si cat de mult conteaza familia. Desi exista o disputa intre frati, desi parintii sai isi dau viata pentru a-l salva pe micul Pachy, micutul nostru dinozaur reuseste sa mearga pe drumul cel bun si chiar sa ajunga sef de turma.

Este un film educativ, doar ca anumite secvente s-ar putea sa-i sperie pe cei mici. Trebuie sa recunosc ca daca nu erau afisate pe ecran speciile de dinozauri, eu nu stiam ce sunt si care dintre acestea sunt erbivore si care sunt carnivore. In aventura noastra intalnim specii precum: pasarea lui Alexander, soparla inaripata, Gorgosaurus sau Edmontosaurus.


Fiecare fosila spune o poveste. Si tuturor ne plac povestile. Totusi, ma asteptam la mai mult de la un film produs de BBC.

Niciun comentariu: