miercuri, 29 ianuarie 2014

Sunt o piesa.

O piesa de puzzle.

Copil frumos si drag, aici sunt. O piesa pierduta printre alte 2999 de piese de puzzle.
Vreau sa-mi gasesc locul. Locul meu in puzzle-ul asta mare si abstract, cu 3000 de piese.
Copile, iti place sa te joci cu piesele, sa le amesteci, sa le incurci, apoi sa le asezi la loc. Ajuta-ma, te rog, sa imi gasesc locul in puzzle.

Nu ne mai amesteca atat, copile! Eu am ametit. Nici nu mai stiu ce reprezint si care ar trebui sa fie locul meu.
Sunt sigura ca nici tu nu mai stii. Probabil de asta ne si amesteci asa.
Dar incearca sa faci puzzle-ul .. si cu siguranta vei primi un altul cu care sa te joci, sa-l amesteci, sa-l ametesti .. pana cand vor incepe si acele piese sa planga dupa locul lor, asa ca mine ..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ba zici sa nu mai amestec, ba sa te ajut sa-ti gasesti locul. Nehotarata esti.