sâmbătă, 22 februarie 2014

Cursuri teatru

Anul trei de facultate. Printre cursuri, examene si job-ul meu de atunci (operator de interviu) am facut ceva tare frumos. Un curs de teatru. Un an intreg de cursuri, exercitii, repetitii, spectacole.
Nici nu mai stiu cum si unde am gasit anuntul cursului. Stiu doar ca imi doream sa fac ceva frumos, sa invat ceva, sa ma dezvolt, sa ma descopar, sa am mai mult curaj, incredere in mine si sa fiu eu. Si am reusit.

Pentru fiecare din noi exista acel moment cand ne dorim sa fim altcineva, sa facem altceva.
Si indiferent de visul pe care il ai si ce urmeaza sa faci in viata, dezvoltarea prin teatru cred ca este cea mai usoara si frumoasa.


Pentru mari si pentru mici, Teatrul de Arta Bucuresti organizeaza cursuri. 
Despre TAB v-am povestit cate ceva aici.


Sa incepem cu cei mici.

Pentru ei, TAB are Scoala de Teatru Junior, un program de dezvoltare si educare a copiilor prin teatru. Jucausi si plini de energie sau sensibili si timizi, toti sunt asteptati la teatru. Profesori le vor fi Bogdan Husanu, regizor, si Andreea Gaica, actrita.
Cursul se desfasoara direct in sala de teatru. Este impartit in doua module, fiecare modul avand durata de o luna. Sedintele au 60 de minute si se tin de doua ori pe saptamana.
Se organizeaza pe doua grupe, a cate 10 copii maxim. O grupa pentru copii intre 4 si 8 ani si o alta grupa pentru copii intre 9 si 14 ani.
Cursul pune accent pe antrenamentul corporal, vocal si mental al copilului. In functie de modulul urmat, copilul poate practica exercitii de dezvoltare a aptitudinilor personale, improvizatie si actorie.
Costul cursului este de 250 lei pe luna, iar inscrierile se fac pana la 5 martie 2014.


Pentru cei mari, TAB are un program de dezvoltare personala: Cursuri de actorie si arta discursului public.


Cursul se desfasoara direct in sala de teatru, 60 de minute o sedinta, doua sedinte pe saptamana..doar ca pentru adulti exista trei module, a cate o luna fiecare: improvizatie, dramaturgie, actorie.
Grupa: 10-12 cursanti, peste 18 ani.
Profesori sunt: George Constantinescu, actor; Bogdan Husanu, regizor; Paula Chirila, actrita; Marius Cordos, actor.
Costul cursului este de 400 lei pe luna, iar inscrierile se fac pana la 5 martie 2014.
Pentru plata integrala a celor 3 module, se ofera un discount de 10%.


Pentru alte informatii si pentru inscrieri:
Madalina Roman
tel: 0720741147
madalina.roman@teatruldearta.ro

Niciun comentariu: