marți, 28 octombrie 2008

Scrisoare catre Mos Craciun



Mosule, anul aceasta pcnews,
un concurs fain ne-a adus;
provocari gramada-
care mai de care; sa ne vada,
cat de buni suntem la scris.


Mosule, eu anul acesta am fost cuminte, nu am lipsit fara motiv de la serviciu, m-am incadrat in fiecare termen limita al etapelor concursului superblog 2008, am fost la mare, la munte, am facut multe-multe poze...
Am vazut, Mosule, un ASUS M50VM - AS002, Intel Core 2 Duo; P8600 2.4 Ghz, 4GB, 320 GB; 512 MB, cu o rezolutie de 1280 x 800 pixeli, diagonala LCD 15,4 inch.
Are Blue-Ray DVD combo, sistem audio cu efect 3D si full duplex, 4 difuzoare integrate si microfon.
Webcam Swivel de 1.3 MB, bluetooth 2.0 + EDR, sistem de securitate Fingerprint Reader. Porturi: Microphone-in jack, Headphone-out jack (S/PDIF), VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor, 4 x USB 2.0 ports, IEEE 1394 port, RJ11 Modem jack for phone line, RJ45 LAN Jack for LAN insert, HDMI, TV Antenna Input (optional), Light sensor.


Este cel mai bun, Mosule! Mi-a scris mie un cumparator ca are performante deosebite, chiar si in 'vista', este silentios, usor de utilizat, si dupa o noapte intreaga de lucrat continuu la el ramane rece.

***


Este devreme sa scriu Mosului aceasta scrisoare; insa cum PCNews m-a provoacat in etapa 12 sa scriu din nou despre un notebook ASUS, si cum pe emag.ro am gasit un laptop classic, elegant, rafinat, simplu, perfect to me...mi-ar placea sa-mi aduca Mosul un astfel de cadou.

Pana si Mos Craciun ar trebui sa aiba unul; e mult mai usor sa primeasca e-mail-uri de la copii decat scrisori; si copii sunt mult mai incantati cand vad "delivered to Mos Craciun" si eventual mai si primesc un reply cu negocieri pentru ca nu au fost atat de cuminti incat sa primeasca tot ce au trecut pe lista cu dorinte!

Niciun comentariu: