marți, 5 aprilie 2011

nefumatorii si cancerul pulmonar

update:
14 august 2011 Florin Fanea s-a stins din viata.
Dumnezeu sa-l odihneasca.

***
Desi este nefumator, Florin Fanea, medic, 33 de ani, a fost diagnosticat cu neoplasm pulmonar in ultima faza. Am citit si eu astazi pe blogul lui Bucurenci.

Uneori viata se joaca cu noi, si nu ne da nici cea mai mica speranta ca am putea fi mai presus decat ea; alteori ne jucam noi cu viata, fara a ne gandi la consecintele pe care le lasa aceasta joaca asupra noastra si asupra celor din jur. De cele mai multe ori, trebuie doar sa traim visurile responsabil. Sa crestem, sa invatam, sa luptam, sa fim noi.

Poate mustata lui mi-a amintit de tata (fumator inrait, decedat la varsta de 40 de ani - cancer pulmonar), poate ideea ca este nefumator si totusi are o boala de plamani, poate ideea ca este medic si tot el este cel care are nevoie de ajutorul nostru, poate pur si simplu m-a impresionat articolul lui Dragos...nu stiu - dar:
Sa-ti dea Dumnezeu putere, Florin, sa te lupti cu boala si sa o invingi! Sanatate.


Donatii

Cei care doresc sa ii ofere lui Florin sprijin financiar pentru a ajunge la clinica din San Diego, Issles Treatment Center au urmatoarele optiuni:

  • Teledon "Apel umanitar" (obtinut cu sprijinul Asociatiei P.A.V.E.L.)
    0900 900 088 - 5 euro/apel (apelabil din reteaua Romtelecom)
    (din 11.03.2011 pana in 31.05.2011)

    • Conturi bancare
      Beneficiar: Florin Fanea, BCR, sucursala Izvor (Bucuresti):
      in Euro – RO66 RNCB 0081 0357 5974 0002
      in Lei – RO93 RNCB 0081 0357 5974 0001

      • cont PayPal: fanea_florin18@yahoo.co.uk

      2 comentarii:

      Unknown spunea...

      Avand in vedere ca il cunosc foarte bine, ca imi e prieten...ca stiu ce fel de om este...si ca stiu cum a primit aceasta veste cred ca pot spune cateva lucruri.
      Nici o data nu l-am vazut trist, mereu zambitor, mereu bine dispus
      Au fost cateva luni cand nu l-am mai vazut si intr-o dimineata a aparut la spital cu acelasi zambet pe buze...complet ras in cap-de fapt reactie adversa a chimioterapiei...-I-am spus prieteneste: "Nu iti sta bine mai omule...E suficienta lumina aici in camera "..A zambit si a zis ca asa e el, excentric...Apoi in aceeasi zi am aflat motivul pentru care se intamplase asta.Mi-am cerut scuze jenat oarecum...Si acum o fac din nou.Imi cer scuze si...imi pare rau ca nu ti-am fost mai aproape atunci cand poate ai fi avut nevoie.
      Multa putere Florin!!

      Adrian Tintea spunea...

      Multa Sanatate! Si sper sa invingi boala!