joi, 28 aprilie 2011

si adultii spun lucruri trasnite


Acum cativa ani a fost un concurs la Prima TV...noi, spectatorii lor, veneam cu una sau mai multe idei de emisiuni. Au fost zeci, poate sute de concurenti...iar in asa-zisa finala am ramas 10.
Nu stiu de ce mi-am amintit acum de asta...dar am avut si eu cateva idei de emisiune...principala fiind si "adultii spun lucruri trasnite". Chiar daca nu am avut norocul lui Adrian Tutu sa castig in finala, experienta de-o zi la Prima TV a fost interesanta, unica.
Momo stie....

at the office, si nu numai,...adultii spun lucruri traznite:
"pune-mi-o si mie pe fax"
"o tin in mana (hartia, se subintelegea)"
"stati in telefon"
"o am in fata (situatia)"


Si lucrurile traznite pot continua, asa-i? Astept exemplele voastre!



Un comentariu:

Iaţcu spunea...

mai era aia cu:
- Pot sa iau si io o gura din cafeaua ta?
- Da si lasa-mi si mie o gura pe fund.