luni, 25 aprilie 2011

un roman cu talent

m-a dus cu gandul la "Ruga pentru parinti" al lui Adrian Paunescu...
poate fi o valoare a Romaniei acest Adrian Tutu? ... mie mi-a placut!!

Uite sunt gata, sunt pregatit sa-ncep
In prima parte am exprimat Romanii au talent
Acesta sper sa fie un mesaj bine formulat
Iubiti-va parintii, veti avea de castigat
In primul rand as vrea, mama sa iti multumesc
Ca am primit de la tine putere sa reusesc
Tata, ai fost mereu langa mine
Stiu ca de-acolo de sus m-ati indreptat spre bine
As vrea sa-i multumesc bunicii ca m-a educat
Au fost clipe grele, nu-i nimic, le-am uitat
Si zic, capul sus, trebuie sa fii tare
Sa reusesti sa te pui pe picioare
Nu vreau sa ma plang, Dumnezeu m-a ajutat
Mi-a dat curajul, sa spun prin voce ce-am in cap
Mi-a dat voita, sa reusesc
Si pentru asta, Doamne as vrea sa-ti multumesc
Totusi, ma uit in jur, si observ multi care
Desi au parinti, uita de rabdare
Te enervezi repede, te superi, nu iti pasa
Si uiti ca sunt singurii care se ingrijoreaza
Haide spune, mama : te iubesc, te iubesc
Pentru ca mi-ai dat viata si ca traiesc
Te iubesc, ca tot ce faci, faci cu drag pentru mine
Si cand gresesc ma ierti, invata-ma de bine
Stiu cum e sa te superi cand primesti un sfat
Ai gresit, asculta, lasa capul plecat
Tot ce spun ei, vor sa te educe
Ii vezi mereu zambind, dar inima lor plange
Timpul ma rezuma, de ce o sa ma opresc?
Toti cei care m-ati ascultat, vreau sa va multumesc
Voi m-ati ajutat sa scriu ce gandesc
Si va rog, luati mesajul ca pe un sfat prietenesc.


Deci uite, am incercat sa fac primul pas
Am transmis un mesaj prin muzica si dans
Si pentru mine, unii, soarele a rasarit
Sunt pe scena in fata voastra, ma simt implinit
Ridic capul sus spun : mama, te iubesc
Am reusit, in sfarsit, visul sa mi-l implinesc
Iar daca stiu, ca nu mai sunt langa mine
Stiu ca m-au ajutat sa fac versuri pentru tine
Deci, acest mesaj va fi, practic este
Un sfat care te ajuta, sa treci peste
Care sper sa te ajute, sunt realist
Sa iei tot ce e bun, sa lasi in urma ce e trist
Acum o sa privesc la ce-i in fata mea
Nu-mi pot schimba trecutul, nu voi incerca
Totul face parte din acelasi drum
Totul m-a adus chïar unde sunt acum.

6 comentarii:

momo spunea...

sa nu incurcam totusi capra cu varza,,,chiar daca pt mine el a fo preferatul,,,

Bogdan Nicolae spunea...

melodia asta mi-a placut. dar ultima nu a fost asa de buna. cu ea nu trecea nici de preselectie.

momo spunea...

mie nu,mi place cum ti,ai facut blogul :D:D:D:D nu mai e vesel si primitor ca inainte,,ma enerveaza de fiec data cand il deschid ;))

raluka spunea...

ce critici sunteti amandoi acum dupa Sarbatori...
@ Bogdan: e adevarat ca melodia asta cu iubiti-va parintii este chiar buna, dar mi-a placut si cea din finala;
@ Momo: mie imi place cum arata acum...e natural, e green, eco:P inainte era prea verde tipator asa...si ma si plictisisem, aveam nevoie de o schimbare

Bogdan Nicolae spunea...

@momo: e muuult verde. arata ca o salata :)) dar mie imi place salata :D
@raluka: fa-l sa arate cum vrei tu. il vom citi oricum :P

momo spunea...

@R&B
:))