marți, 12 iulie 2011

piticii mei

"un pitic atat de mic,
facea baie-ntr-un ibric;
de sapun s-a impiedicat
si piticul s-a innecat."

Am si eu piticii mei! Si sunt destui. Si nu se prea inneaca. :))


- un pitic cere cafeaua neaparat amara(deci fara zahar);
- un alt pitic vrea bancnotele ordonate in portofel - atat crescator/descrescator cat si ca fata;
- piticul mic nu suporta sa vada pasta de dinti stoarsa de la jumatate;
- piticul mofturos nu inghite pastilele decat cu multa apa, si niciodata nu le pune pe limba, ci undeva sub limba in spatele dintilor de jos;

si pitici sunt o gramada...nici nu stiu pe care sa-l mai amintesc aici:

- ordinea mea e ordinea mea, indiferent cat de dezordonata ti se pare tie - asadar, sa nu te atingi de lucrurile mele, sa te apuci sa mi le aranjezi;
- imi place sa stiu din timp ce am de facut si sa fac bine; sa nu las, sa nu trag de timp, sa nu ma lalai;
- nu suport sa fiu "dusa cu presuletul" - spune-mi ce ai de spus in fata, oricat de urat si/sau dur e;
- nu-mi place sa fiu intrerupta cand fac ceva, mai ales daca ma uit la un film sau citesc;
- nu-mi place sa beau din pahar intr-un pub - poate nu este frumos sa bei berea din sticla, dar este mai sanatos :P
- dimineata, intai verific mail-ul si abia apoi ma apuc de lucru;
- foile se baga intr-un anumit fel in folia de plastic - pentru a putea fi scoase apoi pe sus, cu fata;


Aceasta a fost o leapsa de la Serban. Voi ce pitici aveti? Cine vrea sa-si dezvaluie piticii este rugat sa preia aceasta leapsa.

Niciun comentariu: