vineri, 15 iulie 2011

vacanta de blogger

Vorbim de vacante si sunt scoasa la tabla.
Isn't it ironic...don't you think?

Am primit din nou leapsa de la Serban: ce face un blogger in vacanta?
Un blogger adevarat cred ca si in vacanta ar sta cu laptopul in fata si ar transmite online drumuetiile pe munte, sau valurile marii care se sparg de stanci; ori la sfarsitul fiecarei zile ar scrie pareri, impresii si ar posta poze multe.


Ce face bloggeritza din mine cand isi ia vacanta?
A fi blogger pentru mine este o pasiune, nu un job.
Asadar...vacanta de la blogul meu iau ca si pauza de scris din lipsa de inspiratie, sau pur si simplu pentru ca nu am nimic de scris timp de cateva zile. Sau ca si vacanta - concediu de la serviciu, ori un city break. Caci, avand in vedere ca nu am laptop pe care sa il iau dupa mine in vacante, si nici internet pe telefon ... oricat de mult mi-as dori sa scriu ceva pe blog cat sunt in vacanta nu pot.

Vacanta ideala pentru mine ar fi in orasele mari, pline de viata, de nebunie...New York, Los Angeles, Paris, Amsterdam, Berlin, Moscova. Pentru ca imi place sa vad, sa traiesc nebunia unui oras mare, sa simt vibratia...
Imi place si la mare, dar ma plictisesc repede - caci nu stiu sa innot si nu prea am stare doar la plaja sau la terase.
Iubesc muntele, dar din nou dupa cateva zile de liniste si/sau drumetii ma plictisesc.
Intr-un oras mare cred ca as avea ce sa fac si o luna intreaga de vacanta.


Voi, bloggerii mei, ce vacante aveti? Leapsa merge catre voi.

2 comentarii:

Roxandrei spunea...

Eu fac intotdeauna multe poze in vacanta si apoi scriu articole detaliate cu destinatile pe care le-am vazut.
Te invit sa participi la concursul organizat de noi si sa ne povestesti o vacanta pe care nu o vei uita niciodata.
Premii: vouchere Emag, promovare gratuita pe blogul nostru si multe alte premii.

ikinga spunea...

La mine e fix invers. Cand sunt in concediu vreau un loc nou (orice loc nou pentru mine e interesant), prefer insulele, important e sa fie marea la doi pasi si sa fie liniste sa ma pot relaxa. Evident nu fac absolut nimic, doar sunt in concediu, trebuie sa explorez locul in care m-am dus si imi umplu timpul cu activitati: citit, plimbari, fotografie, restaurante locale si orice e specific in acel loc.
Ultima vacanta a fost pe insula Porto Santo, langa Madeira (Portugalia), am pus si poze la mine pe blog (www.ikinga.ro)