luni, 24 octombrie 2011

Sa inceapa Aventuria!

Gasca mea nu poate sa stea linistita nicio clipa...asa ca, plecam in calatorie! Un weekend doar pentru noi, cu multa miscare si distractie la maxim.
Ne facem repede bagajele, inchiriem echipamentele de care mai avem nevoie si...Eselnita venim!!

Biciclete avem noi, fiecare are bicicleta lui, personalizata in functie de experienta fiecaruia la ghidon. Ne mai trebuie un suport de biciclete; si cum nici un amic nu are ca sa putem imprumuta, ne uitam sa inchiriem unul. Gasim la Aventuria un suport de bicicleta pe carlig, deci foarte practic si usor, extensibil la 4 biciclete. Perfect. Mai inchiriem niste caiace; si o cutie portbagaj Atlantis 780, 480 de litri si 185 cm lungime; tocmai bun ca sa ne punem sacii de dormit, izoprenul si cortul.

Ajunsi acolo, ne instalam cortul, admiram imprejurimile, tragem aer in piept si incepem aventura.
Ne plimbam cu bicicletele de la Eselnita pana aproape la Bazias, unde pe tot parcursul Dunarii gasim ruinele marilor cetati, locuri in care s-a scris istoria romanilor.
Pedalam si discutam, radem, glumim. Circulatia redusa de pe drum ne ofera ocazia sa facem multe multe poze.
Trecem pe la Statuia lui Decebal, Cazanele Mici, Dubova, Cazanele Mari, ne oprim sa ne relaxam putin in satul de vacanta Mraconia, mancam ceva bun si bem ceva fierbinte sa ne incalzim, caci vantul bate destul de puternic si rece dinspre apa.


Ne place in Eselnita pentru ca este un loc linistit, la Dunare. A doua zi ne plimbam cu caiacele pe apa. Este prima oara cand experimentam o astfel de aventura, si am gasit de inchiriat de la Aventuria niste caiace usor de manevrat pentru incepatori. Eu mi-am luat si o vesta de salvare, tot de la ei, pentru ca nu stiu sa inot; si oricata incredere am in gasca mea, ma simt mai in siguranta cu vesta de salvare pe mine in canoe.

Seara facem un foc mare, prajim niste peste(cumparat, caci nu am stat sa pescuim) si ne odihnim pentru drumul de intoarcere.


*

Aventura noastra s-a terminat, o noua saptamana a inceput. A fost un weekend fain, ne-am distrat foarte bine, si am facut si febra musculara. Data viitoare mergem si sa pescuim acolo.

Acest articol este scris pentru concursul SuperBlog 2011, etapa nr 9.

Niciun comentariu: