sâmbătă, 24 decembrie 2011

un broker onest

In luna septembrie a acestui an ma uitam pe deal-uri pe internet. Gasesc ceva interesant in Budapesta. Efectiv peste noapte ne decidem sa mergem. (Peste noapte, da, pentru ca am dat un mail, si mi s-a raspuns prompt chiar la acea ora tarzie in noapte.)
Achizitionam voucherul, stabilim detaliile si plecam la drum.
A fost foarte fain, probabil ati vazut pozele din Budapesta aici pe blog.

Ceva mai tarziu ne gandim sa mergem si la Praga. Sunt o multime de deal-uri pe net, totusi apelez din nou la brokerul de turism prin care am ajuns in Budapesta. Si foarte bine am facut. Pentru ca .... ne-a facut o oferta mult mai buna decat deal-urile existe pe net pentru destinatia noastra.
De Revelion, tot prin el vom merge, chiar daca aici in tara.

Sa va spun secretul meu. Este vorba de brokerul Andreas Suciu, trsm.ro.
Andreas face turism din pasiune. Recomandarile turistice sunt bazate pe experienta sa directa. Si am observat chiar eu lucrul acesta cand vorbeam despre destinatiile de Revelion. Ne gandeam initial la Maramures, si ne-a intrebat pentru ce vrem Maramures - pentru ski sau pentru ca e Maramures, ca si traditie, tocmai in ideea de a ne oferi cea mai buna varianta. Pentru a fi multumit si el, si noi.

Am gasit la Andreas Suciu onestitate, si mi-a placut sa comunic cu el si sa achizitionez oferte prin trsm.ro.
Am fost multumimti de ofertele lui si de el ca si broker de turism. Si vom mai achizitiona oferte pentru calatorii de la Andreas. Va sfatuiesc sa incercati si voi. Macar o data la sfatul meu, caci apoi cu siguranta il veti cauta pentru urmatoarea destinatie.
Il gasiti pe office@trsm.ro pentru consiliere turistica, pentru a-i cere oferte personalizate, si il mai gasiti destul de des pe site-urile de deal-uri, cu tot felul de oferte interesante. Si daca nu te-ai gandit vreodata sa ajungi intr-un anume loc, oferta lui s-ar putea sa te faca sa ajungi acolo!

Are croaziere, are oferte last minute, cazari hoteliere, bilete de avion la cerere.
In filme am vazut croaziere - sunt interesante nu? - , dar niciodata nu m-am gandit ca as putea pleca eu pe vas vreodata. Si, mi-ar placea ca urmatoarea oferta pe care o voi alege prin trsm sa fie o croaziera. Vom vedea. Sunt multe locuri pe care visez sa le vad, si poate visele vor deveni realitate intr-o zi. Se stie ca iubesc calatoriile, si as face aproape orice sa pot calatori cat mai mult.

Deja ma gandesc la urmatoarea destinatie....ceva idei, trsm?

4 comentarii:

Andreas Suciu spunea...

Multumesc Raluca.

Croaziera facem data urmatoare :)

Iti pregatesc in primavara o super oferta.

Andreas

raluka spunea...

Placerea e de partea mea!

Facem si croaziera, dar mai degraba in toamna ;) nu zici? Multu'

Ochiu ratiunii spunea...

Parca m-ar interesa si pe mine o croaziera... caut si eu la el pe site.

raluka spunea...

Cu incredere, Laurentiu! In afara de ceea ce vezi pe site-ul trsm, cum spuneam, poti trimite un mail, sau poti da un tel, si ti se fac si alte oferte!
Sa ai o croaziera frumoasa, si astept apoi poze si impresii pe blogul tau!